Sivut

lauantai 6. lokakuuta 2012

Naapurirauha.

Mä oon NIIN kyllästyny mun naapuriin.
Mä en tiedä onko sillä joku helvetin aivovamma kun se ei näytä tajuuvan  että sitä musiikkia ei todellakaan tartte jumputtaa aivan täydet ja sitte vielä keskustella (lukekaa HUUTAA) musiikin ylitte.
Eikö sitä saakeli saa hiljemmalle?!

Mä en muuten valittais enkä edes välittäis, mutta mulla on silti tuo pikku lapsonen täällä ja se ei oo mitään kovin hauskaa sitä saada yöunille ku alakerrasta kuuluu TUMTUM.
J sano että jossei kohta rupee loppumaan nii sitte se menee kirveen kans.
Saispa ainaki toi saakelin apina opetuksen. 
Mä tiedän tasan jos olisin vielä töissä, että mä olisin menny sen kirveen kans jo aikapäivää sitte. 

Sitte kun soittaa vuokrapaikkaan nii voivoitellaan vaan ja tyyliin käsketään ostamaan korvatulpat.
Mä maksan kuussa tästä helvetin paskasta 640e ja mä todellakin toivon että mä voin asua mun kodissa ilman että mun tarttee menettää hermot joka toinen päivä tommosen alakerran urpon kanssa!

Toinen asia myös on se, että tässä talossa on noita kaupungin tukiasuntoja tämmösille toipuville alkoholisteille 
ja vajukeille. Eräs nainen on ruvennu nyt juoksemaan mun ovelle vähä väliä kaikenmaailman ihme syistä.
Kerran se tuli itkemään mulle ku naapuripihan penskat oli avannu sukunimitaulun ja muunnellu sukunimiä ja toisella kerralla se tuli valittamaan mulle keittiönhanasta joka oli paskana.
Oonko mä joku saakelin talkkari?
Niksi-Ninnu!
Kolmannella kerralla se tuli itku kurkussa itkemään että jonku täytyy tulla sinne että puhelin on ny rikki.
No J meni sinne ja ainoo mitä puhelimessa oli vikana, oli se että akku ja takakuori oli lähteny!
Okei, ei ne voi vajaudellensa mitään, MUTTA mun oven taakse on turha tulla kitisemään.
Sitte kun asiasta kohteliaasti sanot nii ei muka ymmärretä eikä otetaan kuuleviin korviinsa.
Ja mä en tiedä miks ne tulee plimplottaa mun ovikelloa justiin sillon kun Huldis on päikkäreillä 
tai oon kerenny laittaa sen jo nukkumaan.

Oon muutenki miettiny tässä asunnonvaihtoa jo hetken, tietyistä syistä.
Mutta missäpä ei olis näitä maailman ihanempia naapureita? 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa kommentilla. :)